Świadczymy usługi w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego marki Graco.
Serwis gwarancyjny
Serwis gwarancyjny odbywa się bez zaangażowania użytkownika sprzętu.
Po weryfikacji i diagnozie usterki i uznaniu reklamacji przez producenta, naprawione urządzenie zostaje dostarczone lub odebrane przez właściciela.
Wymagany jest dokument zakupu dla potwierdzenia ważności obowiązywania gwarancji.
Szczegóły dotyczące terminu obowiązywania i zakresu gwarancji, zawarte są w dokumentacji poszczególnych urządzeń.
Serwis pogwarancyjny
Pogwarancyjny serwis urządzeń obejmuje również marki inne niż Graco.
Możliwe jest zawarcie umowy serwisowej z harmonogramem przeglądów, w ramach których wymieniane są części eksploatacyjne urządzenia, co pozwala na wydłużenie okresów między naprawami.
Opieką serwisową obejmujemy urządzenia znajdujące się na terenie całego kraju.